J-1 5курс

Привіт
Я студент 5 курсу(1 курс магістратури), також маю 2 дипломи бакалавра!3 травня проходив співбесіду і отримав відмову(WAT J1 visa), перед співбесідою розумів що в мене є певні ризики тому вирішив зібрати додаткові документи для того щоб в разі чого показати консулу(документи були про оренду житла в києві, а також те що я після закінчення університету рекомендуватимусь до вступу в аспірантуру)

Розмова з консулом почалася про університет,я і почав розповідати і вкінці зазначив, що я 1 курс з 2!вона нічого не відповіла!
наступне питання де живеш, с ким(сказав що знімаю житло, мешкаю в києві є документ який підтверджує що оренда до 2013 року, вона не захотіла його дивитися) скільки тобі років , після чого я сказав 22, вона ніби сказала 22(ви маєте великий життєвий досвід але візу сьогодні ви не отримаєте)

От зараз і мучаю себе в чому була проблема?Можливо потрібно було щось інше відповідати?Чи головна проблема що я 1 курс магістратури?
Зараз думаю подавати апеляцію,чи варто це робити?і взагалі які шанси?Можу ще зібрати якісь додаткові документи(чи розглянуть вони їх)
Апеляція моде бути розглянута лише 1 червня!

очень жаль,но … Вы являетесь лицом,которое не доказало крепких связей с родиной-нет собственного жилья,семьи,финансовых накоплений,работы.Значит Вы являетесь потенциальным нелегалом.Вы можете,конечно, подавать хоть каждый день,но визу получить(по моему субъективному мнению) вам пока что не светит.Вам должны были выдать стандартный ответ на белом листе со статьей отказа.Так вот,там сказано,что пока у Вас не будет ЗНАЧИТЕЛЬНЫХ изменений в жизни,ответ будет такой же.

1 лайк

Неужели нельзя писать по-русски?

А что,русский язык единственный в мире?Человек пишет на своем РОДНОМ языке,кто не знает его может не беспокоиться.

1 лайк

Правилами разрешено общаться только на русском языке, так как основная аудитория знает русский, и если каждый начнет писать на родном для него языке, какая каша в итоге получится? Помочь хочется, а нельзя.