Проблема с форумом на моём компьютере

О, собрат по несчастью, каким браузером пользуетесь? У меня Сафари.

Хром.

Только у меня вчера и сегодня проблема с форумом - темы то открываются, то нет? Когда не отрываются - на экране то, что на скриншоте:

у меня все ок.
из замеченных косяков - верстка мягко говоря кривоватая :slight_smile:

все, решил проблему

У меня в моем же посте фоточка не видна, а лишь надпись, при нажатии на которую мне сообщают, что я на форуме в данный момент не зарегистрирована. =0
Не знаю, что за проблема.

В теме http://www.govorimpro.us/%D1%80%D0%B0%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0-%D0%B2-%D1%81%D1%88%D0%B0/376-truck-driver-%D0%B4%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D0%B9%D1%89%D0%B8%D0%BA-cdl-%D0%B8-%D1%82%D0%B4-783.html последняя страница, которую удается прочитать - 783, хотя показывает что всего страниц в теме 853.

остальные удалены модераторами или отпочкованы в другие темы

1 лайк

Уважаемая администрация почему-то сбрасывает тему http://www.govorimpro.us/работа-в-сша/376-truck-driver-дальнобойщик-cdl-и-тд-705.html после 705 страницы…И вообще не пускает дальше уже около месяца - и, видимо ,не только меня, ибо не может такая горячая тема сама собой замереть на месяц. Или проблема в моём компе ?

тема содержит сообщения доступные только для администрации, читали сообщение перед вашим?

Спасибо, понял.

Посмотрите пожалуйта, в чем проблема с фотографиями вот в этом сообщении

Они вроде загрузились, но не отображаются в сообщении

Форум последние пару дней работает 1 час в сутки. Это на моей стороне беда?

Замечена такая же трабла, может блокируется кем то

2 дня форум не открывался вообще, сейчас как-то очень неспешно и через раз.

1 лайк

Комкаст, у них там периодически отваливается что-то на BGP, и стервер с форумом оказывается недоступным где-то в районе NYC. Администрация тут поделать ничего не может, увы.

При чем тут комкаст? Проблема есть, и провайдер тут ни при чем. Ни с телефона с атт, ни с компа с местным вайфаем зайти на форум не получается практически уже 2 дня.

дабы не годали на кофейной гуще… был DDOS не слабый на data center провайдера…

I am one of several network engineers at Linode who have been working around the clock on DDoS mitigation. While things are stable, I would like to take a moment to publicly address the large and frequent DDoS attacks that we have been receiving since Christmas Day.

It has become evident in the past two days that a bad actor is purchasing large amounts of botnet capacity in an attempt to significantly damage Linode’s business. The following is a partial list of attacks we have received in no particular order:

  • Multiple volumetric attacks simultaneously directed toward all of our authoritative nameservers, causing DNS hosting outages
  • Multiple volumetric attacks simultaneously directed toward all of our public-facing websites, causing Linode Manager outages
  • Layer 7 (“400 bad request”) attacks toward our web and application servers, causing Linode Manager outages
  • Large volumetric attacks toward our colocation provider’s upstream interconnection points, overwhelming the router control planes and causing significant congestion/packet loss
  • Large volumetric attacks toward Linode network infrastructure, overwhelming the router control planes and causing significant congestion/packet loss

All of these attacks have occurred multiple times. Over the course of the last week, we have seen over 30 attacks of significant duration and impact. As we have found ways to mitigate these attacks, the vectors used inevitably change.

As of this afternoon, we have mostly hardened ourselves against the above attack vectors, but we expect more to come. We are working extremely closely with all of our technical partners, including our network equipment vendors and our colocation providers, to prevent future attacks.

Once these attacks stop, we plan to share a complete technical explanation about what has been happening. Additionally, we will be announcing the details of an ongoing project to significantly improve our internet connectivity and resiliency.

We would like to apologize for the lack of detail in some of our recent status-page updates. Please know that we are dedicating all resources from multiple departments to stopping these attacks. We acknowledge the amount of downtime we’ve been experiencing is completely unacceptable, and we appreciate the understanding and support we have received over the past several days. We will share more information as our investigation continues.

Alex Forster
Network Engineer at Linode

2 лайка

в соседней теме об этом писали уже. и причина там есть.

1 лайк

зато времени свободного сколько есть, м? :wink: